Ungdomspokalen återtagen

På torsdagskvällen gick den årliga klubbmatchen för ungdomar av stapeln. Detta år var det Rydboholms tur att arrangera och det gjorde man vid Storsjögården. I år hade vi till skillnad från förra året ganska många av våra ungdomar anmälda och vi kände stor förtröstan inför tävlingen. Under dagen flöt det dock in det ena sjukbeskedet efter det andra, så en viss oro spred sig i truppen. Skulle vi räcka till mot alla horder av Pröva-på löpare. Svaret blev ett rungande: JA! Med god marginal återvanns den snygga pokalen. Efter klassegrar i D12, 14 och 16 samt H14 slutade segermarginalen på 18 poäng.
klubbmatch2014
Sofia G, Alfred S, Edvard P, Fabian L, Nora A, Alma H, Hannah L, Linnea S, Ida H, Sofia K och Alice A vid prisutdelning. Några löpare saknas på bilden.