Klubbmästerskap i orientering

Nu i höst kommer Hestra IF att ha klubbmästerskap på distanserna medel, natt och sprint. KM i medel och natt kommer att äga rum på respektive DM tävling. Därmed går medel-KM den 2/9 i Rävlanda och natt-KM den 8/9 i Mullsjö. Mer information om dessa tävlingar och om hur du anmäler dig till dessa hittar du i de bifogade dokumenten.

KM i sprint anordnar vi själva lördagen den 4/11. Banorna kommer att gå inne i Borås och eftersom det vid de laget är mörkt om kvällarna kommer det hållas på dagen. Mer exakt info om tider, samlingsplats och klasser kommer att komma allt eftersom. För frågor eller anmälan till sprint-KM, kontakta Alice Aroneng via mail: alice.aroneng@gmail.com eller telefon: 0705170564. Anmäl dig senast tisdagen den 31 okt!

Inbjudan medel 2017-09-02

Inbjudan natt 2017-09-08