Nybörjar- och Ungdomsträning Orientering

Tisdag 28 mars startar årets nybörjar- och ungdomsträning i orientering vid Hestrastugan.

Träningen startar kl 17,45.

Vi vänder oss till alla barn och ungdomar från 7 år och uppåt. De barn som är yngre och/eller nybörjare skall ha förälder med sig.

Klädsel: För spring utomhus. Gärna flera tunnare lager som enkelt går att ta av/på. Inga tjocka plagg.

Mellanmål: Efter skolan behöver barnen få i sig mellanmål för att orka ha kul. Se gärna till att barnen har fått i sig detta innan träningen.

Kostnad: Ingen förutom medlemskap i Hestra IF. Detta kostar 100:- för ungdomar f -97 och yngre. Du kan prova på en gång och från andra gången är du medlem. Swisha in på 123 024 1380 eller BG 974-5522. Ange Namn, personnummer, mail o mobil.

Välkomna!