Klubbkväll 2:e dec.

Välkommen till årets sista klubbkväll!

Kvällen inleds som vanligt med träning och kl 19.30 bjuds det på gröt och skinksmörgås. Därefter utvärderar vi årets verksamhet inom orientering och följer upp våra mål samt framförallt blickar framåt! Vad vill du göra nästa år som orienterare i Hestra? Hur ska vår verksamhet se ut? Vilka stafetter ska vår förening vara med på? Vad kan vi göra för att O-Ringen ska ge en bra utbildning och inkomst till vår verksamhet framöver?
Vi kommer att diskutera frågorna och detta blir utgångspunkt för den verksamhet och budget som vi kommer att sätta för 2015.

Du är viktig och vi vill att du som ska orientera och representera Hestra IF nästa år är med och säger vad du tycker! Detta oavsett ålder och hur mycket du är med i verksamheten. Det är vi tillsammans som bygger verksamheten i Hestra! Kan du inte delta så hör av dig till någon i styrelsen och förmedla dina tankar.

Välkommen!