Klubbläger

Är du sugen på att åka på ett roligt läger med klubben? I så fall ska du titta hit! Den 4-6 juni anordnar Ungoteket ett klubbläger i trakten kring Skövde. På lördagen springer vi Kinnekullesprinten och efter det följs både söndagen och måndagen av träningar och andra roliga aktiviteter!

Boendet kommer bli på vandrarhem inne i Skövde och träningarna kommer att ske i området runt omkring. Men som alltid på ett klubbläger blir det inte bara träning utan också mycket skratt, skoj och umgänge med ett gött gäng från klubben. Även en femkamp utlovas, vilket kan vara en möjlig chans till revansch för de som inte lyckats på Kents femkamper i Blekinge eller Dalarna förra året!

Så om du tycker det här låter roligt anmäl dig då till Alice Aroneng på mailadressen alice.aroneng@gmail.com . Då det finns endast ett begränsat antal platser på vandrarhemmet är det först till kvarn som gäller. I anmälan är det också bra att skriva ifall det finns något som vi behöver veta, som allergier eller liknande. Sista dagen att anmäla sig är den 29/4.

Frågor kan skickas till samma mailadress som ovan eller ställas via telefon på numret 0705 17 05 64 (om man inte skulle träffa Alice för då kan man självklart ställa dem direkt).