Träningsschema OL för resten av året

Hej!
Det är många år nu som Lars Helgesson har varit ansvarig för våra träningar i klubben. Han har under dessa år gjort ett fantastiskt jobb och utvecklat många orienterare i klubben 🙂 Detta ska han ha stor uppskattning och tack för!

Men nu har Lars beslutat att trappa ner lite på tränaruppdraget och därför har vi hittat ett litet annat upplägg för hur tisdagsträningarna ska se ut. Vi kommer istället för tidigare upplägg ha ett schema där olika personer har ansvar för varsin tisdagsträning. Det innebär alltså att man kan bli ansvarig för någon/några träningar per år.

Nedan finns ett schema för resten av året. För varje träning finns ett förslag på aktivitet (för att få lite variation), men vill man avvika från detta så är det okej. Kan man inte det tillfället man själv har sin träning får man byta med någon annan.

Hör av er till OL-sektionenom det finns några frågor om upplägget eller annat!