START OL-KLUBBTRÄNING & KLÄDBESTÄLLNING OL-kläder

Nu på tisdag 18/8 så startar ÄNTLIGEN OL-klubbträningen igen! Vi kommer likt i våras att köra en gemensam klubbträning med rekommenderad ålder från 9 år och uppåt. Vid varje träningstillfälle kommer det att erbjudas minst tre olika svårighetsnivåer. Information om träningen och samlingsplats kommer att finnas på hemsidan i kalendern samt via veckomail helgen innan. Givet gällande rekommendationer från folkhälsomyndigheten så samlas vi utomhus och likaså avslutar träningen utomhus. Ingen dusch eller servering. Endast friska kommer till träningen.

På tisdag så samlas vi kl. 17:45 vid Hestrastugan. Det kommer att bjudas på momentslingor för violett nivå och för övriga svårigheter en stjärn-OL.

Inte nog med att träningen startar igen så kommer det erbjudas klädprovning för våra nya OL-kläder och inom kort öppnar en webbshopp för klädbeställning med vår nya leverantör True story. Provkläder kommer att finnas innan träningen från kl.17:00 samt efter träningen.

Varmt välkomna!