–
9 feb
Välkommen alla tjejer & kvinnor till måndagsgruppens (även kallad Optimisterna/Tjejvasegruppen) träning!
Vi ger oss ut från Hestrastugan måndagar kl 18:00.
Nu när konstsnö-spåren är fina så åker vi skidor, men det finns även möjlighet att träna i gymmet eller jogga/promenera på vårat övre elljusspår.
Vill du starta lite tidigare kan du träna styrka & smidighet i Hestrastugans gym innan vi andra ansluter.
Efteråt finns möjlighet till dusch - och bastun är uppvärmd.
Några i gruppen har Tjejvasan som mål och reser dit tillsammans, men alla som är med i måndagsgruppens träningar gör det utifrån sitt eget mål, där hälsa och gemenskap står i centrum.
Medlems- & aktivitetsavgift i Hestra IF krävs - se länk nedan:
Bli medlem
I detta ingår bl.a. även att fritt nyttja Hestrastugans gym.
Frågor? Maila Hestrastugans kansli på kansliet@hestraif.se
Ingrid Krafft håller ihop träningen, men det är olika tjejer ur gruppen som leder respektive träning.
Välkommen!
