Klubbmatch tisdag 22 september

Hestras ungdomar är välkomna till Ymergården tisdag den 22 september. OBS samling kl. 17:15.

Klubbmatchen är en ungdomstävling där man samlar poäng till sin klubb. De klubbarna som vi tävlar mot är Ymer, Bredared och Rydboholm. Alla upp till och med 16 år räknas och ALLA deltagare ger poäng.  I årets upplaga av klubbmatchen kommer det att erbjudas olika banor från vit till violett svårighet.

Ta nu chansen och kämpa tillsammans för att göra upp om vilken klubb som blir årets mästare ? Likaså är det en bra möjlighet att få tävla med SI-pinne och tidtagning nu när merparten av årets tävlingar har varit inställda.

Anmälan till klubbmatchen görs via Eventor senast fredagen den 18 september. Har ni inte möjlighet att anmäla er själva via Eventor så går det bra att ni mailar Anna-Karin senast onsdag den 16 september. Vänligen ange om ni behöver låna en SI-pinne.

Hoppas att få se många i blå-gulakläder under aftonen!

Mail till Anna-Karin: anna_karin_saren@hotmail.com

Länk till anmälan: https://eventor.orientering.se/Events/Show/32715

Ps. För oss som inte har rätta åldern för att få samla poäng till Hestra så kommer vi att köra den vanliga klubbträningen i anslutning till Ymergården och klubbmatchen. Mer information kommer via separat mail, och via kalendern på hemsidan.

Vid frågor går det bra att kontakta Anna-Karin eller Åsa Lindqvist.

anna_karin_saren@hotmail.com

lindqvist75@gmail.com