Downhillsprint, info till medlemmar

Sveriges största sprinthelg O-EVENT, och därmed också vår egna hösttävling DownhillSprint, närmar sig med stormsteg! Datum för årets tävling är 10 november, och som vanligt kommer tävlingsarenan att vara på Borås Arena.
Eftersom vi för varje år som går växer som arrangemang krävs det att alla vi medlemmar drar vårt strå till stacken och hjälper till som funktionärer och goda ambassadörer. Klickar ni på länken för funktionärslistan här nedanför kan ni kontrollera om ni finns med på listan eller inte. Är inte så fallet, kontakta då gärna mig på carljohanfredman@me.com eller 0708-131502. Läs även årets tävlings-PM, så ni har koll på upplägget!

Nytt för i år är också något vi kallar Motionsorientering. Tanken är att folk som aldrig tidigare testat orientering ska få möjligheten till detta, så tipsa gärna arbetskamrater, släkt och bekanta att komma. Här är det viktigt att vi alla hjälps åt att sprida budskapet! Använd gärna den inbjudningsfolder som finns länkad här nedanför. Hänvisa med fördel till www.o-event.se, där man kan hitta bra information om det mesta!

Hoppas alla ni är lika laddade som jag på att arrangera årets bästa tävling!

/Tävlingsledare Carl-Johan Fredman