Hestra IF söker projektledare/föreningsadministratör

Hestra IF söker projektledare/föreningsadministratör!

Hestra IF söker en driven och engagerad projektledare som vill utveckla alla arrangemang i Hestra IF med fokus på Linnémarschen, Sveriges största vandringsevent. Detta innebär marknadsförings- och försäljningsarbete mot näringslivet och andra partners, administration med allt från hemsida, mejlkontakt till ekonomihantering. I tjänsten ingår även arbete som föreningsadministratör. Detta innebär administrativt arbete med bland annat hantering av ekonomi, hemsida, mejl, medlemsregister och uthyrning av Hestrastugan.

Vi söker dig som har hög social kompetens med förmåga att samverka och bygga relationer. Du ska vara flexibel och öppen för nya idéer samt noggrann vid administration. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet då tjänsten kräver stor ödmjukhet inför att allt övrigt arbete sker på ideell ba- sis av våra medlemmar. Vi ser gärna att du har erfarenhet av projektledning och administrativt arbete samt god kunskap i engelska.

Anställningsform: Tjänsten omfattar både projektledare och föreningsadministratör och utgår från Hestrastugan. Den utgår från minst 50% men är flexibel i anställningsgrad upp till 80% av heltid efter överenskommelse.

Tillträde och lön: Efter överenskommelse

Ansökan med personligt brev och CV ska vara oss tillhanda senast 2016-02-26 till kansliet@hestraif.se Intervjuer kommer ske löpande.

Ytterligare upplysningar: Lämnas av Maria Krafft Helgesson (ordförande)

Mail: maria.krafft.helgesson@gmail.com eller tel : 0705-160258

Läs hela annonsen här Hestra_jobbannons 2016