God Jul alla hestraiter!

God Jul o Gott Nytt År tillönskas alla hestraiter! Vi bjuder på några julklappar till medlemmar som tränar flitigt och till de som är ledare och aktiva i verksamheten:

Julklapp nr 1 står redan i styrketräningsrummet. Det är en träningscykel som vi fått tack vare vårt fina samarbete med Team Sportia i Jönköping och inköp av våra kläder. Varsågoda att cykla på o stort tack till Team Sportia för fint samarbete o fina kläder under året!

Julklapp nr 2 är glädjande nog ett nytt samarbete med Frisk i Praktiken som kan presenteras. Nästa år kommer medlemmar ha förtur till bokning och stöd av all personal som finns på Frisk i Praktiken och dessutom 15% på priser i gymmet. Det är ett steg i vår elitsatsning med snabb tillgång till sjukgymnastik o expertis men avtalet gäller för alla våra medlemmar.

Julklapp nr 3 är ytterligare ett samarbete som har inletts med Framgångscentrum. Vi har träffats och beskrivit vår verksamhet o diskuterat våra tankar inför kommande år. Med anledning av detta o som en fortsättning på mötet i augusti om Hestras framtid bjuder vi nu in till ytterligare framtidsdiskussion om Framgångscentrum och deras expertis. Välkommen tisdagen den 20 jan kl 19.30 till alla som deltog o visade intresse för Hestras framtid o gärna fler!

Julklapp nr 4 är att vi nu fått klart med att anordna hittaut.nu även 2015. Fantastiskt roligt och vi hoppas på stort deltagande och intresse av orientering inför O-Ringen 2015.

God Jul & Gott Nytt År!